رد شدن به محتوای اصلی

دفتر تجارت الکترونیک ولقان حسینی

دفتر تجارت الکترونیک ولقان حسینی

  • طراحی سایت های ایستا (Static Website).
  • طراحی وب سایت های فلش (Flash Website).
  • برنامه نویسی سایت های پویا (Dynamic Website).
  • میزبانی وبسایت های ویندوزی (Windows Hosting).
  • ثبت دامنه (دامین) از هر نوع به صورت مستقیم (Direct Domain Registration).
  • پیاده سازی اتوماسیون های مبتنی بر وب (Webbased Automation).
  • پشتیبانی از وب سایت های اشخاص حقیقی و حقوقی (Webmaster Services).
  • معرفی سایت به موتور های جستجو (Search Engine Submission).
  • بهینه سازی و ارتقاء سایتها (Search Engine Optimization).
  • تبلیغات در محیط مجازی و اینترنت (e-Advertisement Systems).
  • ارائه راهکارهای تجارت در فضای مجازی (Internet Based Marketing).
  • طراحی سیستم های مدیریت وب (Content Management System).

چرا بهتر است یکی از مشتریان ما باشید:


به دلیل سیستم مدیریتی که برای این شرکت اتخاذ شده :

  1. بسیاری از هزینه های اداری و مدیریتی شرکت کاسته شده است، لذا قادر هستیم محصول تولیدی خود را با قیمتی پایین تر از بازار کشور ارائه کنیم.
  2. در دسترس بودن و دسترسی سریع یکی از ویژگی های فطری فضای مجازی است و ما به واسطه گسترش فعالیت در این محیط از این قائده مستثناء نیستیم، مشتریان ما از طریق تلفن - اینترنت - ایمیل - پست در تمام 24 شبانه روز و 7 روز هفته حتی ایام تعطیل می توانند با ما در تماس باشند.
  3. به واسطه فعالیت طولانی در زمینه IT و کامپیوتر، اطمینان داشته باشید که بهترین کیفیت را به مناسب ترین قیمت دریافت خواهید کرد.
  4. در تمامی موارد هزینه کار بعد از انجام کار و رضایت مشتری دریافت خواهد شد.
  5. و مهمتر از همه صداقت. تمام تعرفه ها و نمونه ها به صورت آشکارا و آنلاین در اختیار مشتریان از طریق همین سایت قرار گرفته است.

دفتر تجارت الکترونیک ولقان حسینی

درباره ولقان حسینی و برند VOLGHAN

طراحی وب سایت:

امکان طراحی و برنامه نویسی انواع سایتها به زبانهای برنامه نویسی مختلف از جمله سی شارپ دات نت نسخه های مختلف و ای جکس، پیاده سازی اتوماسیون های اداری تحت وب و سایر نیازمندی های تجارت الکترونیک در این شرکت وجود دارد. همچنین پورتالها و طراحی سایتهای فلش و متحرک با سبکهای جدید و منحصر به فرد قابل ارائه می باشد.


هزینه های داشتن یک وب سایت:

سیاست ما بر صداقت است از این رو برخلاف برخی از همکاران که براساس نوع متقاضی قیمت تعیین می کنند و از دادن قیمت بر روی سایت اجتناب می کنند تعرفه خود را به صورت آشکارا روی سایت منتشر کرده ایم.

برای داشتن یک وب سایت چند چیز لازم است:

  1. نام دامنه
  2. فضای میزبانی
  3. طراحی سایت

آیا بجز اینها هزینه های سالیانه نیز نیاز است؟

هزینه طراحی سایت فقط یکبار از سوی متقاضی پرداخت می شود. اما هزینه های نام دامنه و میزبانی وب که به صورت اجاره ای و سالیانه می باشد نیاز به تمدید دارد. در صورتی که سایت خود را از ما تهیه کنید هزینه های نام دامنه و میزبانی وب برای سال اول رایگان خواهد بود و برای سالهای بعد نیز فقط به میزان استفاده شده از شما هزینه دریافت می شود. نکته: زمانی که شما هزینه سالیانه میزبانی سایت را می پردازید شرکتها موظف به پشتیبانی و آموزش نحوه کار کرد نرم افزار نیز هستند بنابر این هرگز به هیچ شرکتی هزینه تمدید طراحی سایت و یا پشتیبانی جداگانه نپردازید.

وبسایت چیست؟

مجموعه ای از فایلهای مختلف اعم از تصاویر، متون و یا فایلهای برنامه نویسی شده است که به منظوری خاص به شکلی با هم مرتبط شده اند. این فایلها روی یک کامپیوتر "میزبان" یا "سرور" قرار می گیرند و با یک نام دامنه مشترک فراخوانی می شوند.


انواع سایت کدامند؟

  • سایتهای ثابت (Static Website):
  • سایتهای پویا (Dynamic Website):
  • پرتالها (Portal):
  • سایتهای متحرک استاتیک و نیمه داینامیک (Static and Dynamic Flash Website):
  • سایتهای مجهز به سیستم مدیریت محتوا (Content Management Systems):

طراحی وب سایت

میزبانی وب سایت چیست؟

همانطور که می دانید وب سایت از مجموعه ای از فایلهای مختلف مانند تصاویر، متون و فایلهای برنامه نویسی شده به زبانهای مختلف و سایر اسناد مربوطه تشکیل می شود که به منظوری خاص به شکلی با هم مرتبط شده اند. هر شخصی که نرم افزارهای لازم و دسترسی به این فایلها را داشته باشد امکان بازدید از این سایت را دارد. حال برای اینکه همه مردم امکان دسترسی به فایلها را داشته باشند نیاز است تا فایلها در کامپیوتری قرار گیرند که همواره به اینترنت پرسرعت متصل است به این کامپیوترها "سرویس دهنده" یا "سرور" می گویند. هر کامپیوتری می تواند یک سرور باشد اما از آنجا که هزینه های مورد نیاز برای فراهم کردن تجهیزات و نرم افزارهای لازم و یا نیروی پشتیبانی برای صاحبان همه وب سایتها به صرفه نیست لذا شرکتهایی این مسئولیت را می پذیرند و با فراهم آوردن لوازم کار در سطح وسیع بخشی از فضای دیسک سخت سرورهای خود را به صورت اجاره ای در اختیار متقاضیان قرار می دهند. به این شرکتها که خدمات میزبانی وب یا هاستینگ ارائه می کنند در اصطلاح "میزبان" یا "هاست" می گویند. سرویسهای میزبانی وب بر اساس نوع سیستم عاملی که بر روی سرورها نصب می باشد و طبیعتا نرم افزارها و فایلهایی را که پشتیبانی می کنند شاخه بندی می شوند. مانند هاست ویندوزی یا هاست لینوکس و ... سرویسهای میزبانی مشخصاتی را نیز به همراه دارند که نشان دهنده کیفیت و امکانات آنها می باشد.

فضای ارائه شده (Disk Space):


پهنای باند (Data Transfer):

میزبانی وب سایت چیست؟

VCMS 4.0 چیست؟

مخفف واژه VOLGHAN Content Management System است که به معنای سایت مجهز به سیستم مدیریت محتوا با نام تجاری ولقان است. نکته این سیستم از دو بخش سایت و سیستم مدیریت تشکیل شده برای تست سیستم مدیریت و امکانات آن می توانید به آدرس: http://VOLGHAN.Net/admin مراجعه کنید و برای نام کاربری و رمز عبور از کلمه demo استفاده کنید. برای بخش سایت نیز سایت فعلی دفتر نمونه ای از همین سیستم است که قسمت هایی از آن بنا به نیاز یا عدم نیاز حذف یا اضافه شده است.


امکانات VCMS:

  1. منو ها و کلید ها: امکان تعریف کلید ها و منوهای مختلف با سطوح دسترسی متفاوت.
  2. سبک های نمایش: بیش از 40 طرح نمایش مختلف از پیش تعریف شده و امکان تعریف طرح های جدید.
  3. لوگو و آرم سایت: امکان تعریف آرم های مختلف جهت مناسبت های مختلف سال.
  4. کاربران: مدیریت بر کاربران و اعضای سایت و کنترل فعالیت های آنها.
  5. متا تگ ها: امکان تعریف متا تگ ها برای استفاده موتور های جستجو و بهینه سازی سایت در موتورهای جستجوگر.
  6. کد های ویژه: امکان استفاده از کد های و اسکریپت های جاوا برای وب سایت.
  7. بنر سایت: امکان تعریف بنر با انواع مختلف اعم از فیلم، انیمیشن و فلش.
  8. متون: امکان ایجاد صفحات جدید و یا مدیریت بر صفحات موجود.
  9. پیوند ها: ثبت و تبادل لینک با امکان موضوع بندی آنها.
  10. اخبار: انتشار اخبار با امکان شاخه بندی و دریافت نظر های مردمی در رابطه با اخبار منتشر شده، همچنین امکان ارسال اخبار مردمی به مدیریت سایت.
  11. تفاسیر: انتشار اخبار با امکان شاخه بندی و دریافت نظر های مردمی در رابطه با تفاسیر منتشر شده، همچنین امکان ارسال تفاسیر توسط کاربران به مدیریت سایت.
  12. محصولات: امکان ثبت محصولات و موضوع بندی آنها همراه با تصویر همچنین امکان اتصال به سیستم های فروش آنلاین نیز وجود دارد.
  13. خدمات: ثبت و ویرایش خدمات.
  14. کتاب ها: ثبت و انتشار کتاب همراه با تصویر و شاخه بندی موضوعی، امکان دانلود و فروش نیز وجود دارد همچنین امکان ارسال کتاب از طریق کاربران برای سایت و مدیریت.
  15. مجلات: ثبت و انتشار مجله ها همراه با موضوع بندی، تصویر و امکان دانلود و اتصال به سیستم فروش همچنین امکان ارسال مجله از طریق کاربران برای سایت و مدیریت.
  16. مقالات: ثبت و انتشار مقالات همراه با امکان شاخه بندی موضوعی و امکان دانلود و فروش از طریق سیستم های آنلاین همچنین امکان ارسال مقاله از طریق کاربران برای سایت و مدیریت.
  17. مباحث: امکان موضع بندی مباحث و بحث و گفتگو میان کاربران سایت.
  18. دانلود ها: امکان به اشتراک گذاشتن فایل ها، کاتالوگ ها، نرم افزار ها و پرونده ها همچنین امکان ارسال فایل از طریق کاربران برای سایت و مدیریت.
  19. فایل ها: امکان ارسال فایل به سرور و دریافت آدرس فیزیکی.
  20. گالری و رسانه: امکان ثبت تصاویر، انیمیشن، فیلم و سایر فایل های چند رسانه ای، موضوع بندی آنها همچنین امکان ارسال فایل های چند رسانه ای از طریق کاربران برای سایت و مدیریت.

VCMS 4.0 چیست

ارتقاء وب سایت چیست؟

سایتی که در موتورهای جستجو رتبه خوبی نداشته باشد بودن و یا نبودن آن تفاوتی ندارد.

معرفی به موتورهای جستجو:

بطور معمول پروسه ثبت آدرس یک وب سایت در موتورهای جستجو دو تا چهار ماه بعد از آنلاین شدن سایت طول خواهد کشید البته در این مورد بهترین حالت در نظر گرفته شده و در مورد همه موتورهای جستجوگر صدق نمی کند زیرا که برخی از آنها رباتهای ضعیف تر یا کندتری دارند و ممکن است بیش از شش ماه طول بکشد و یا اصلا سایت را ثبت نکنند. حال با اقدامات خاصی مانند ارائه آدرس سایت به موتورهای جستجو و یا معرفی آدرس سایت به تعداد زیادی از لینکستانها میتوان این پروسه را تا یک یا دو هفته کاهش داد، به این روش از معرفی سایت "ارائه سایت" یا "URL Submission" می گویند.

بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو:

بعد از ثبت آدرس سایت موتورهای جستجو به هر صفحه از سایت نسبت به یک کلمه کلیدی خاص امتیاز می دهد که این امتیاز نشان دهنده میزان ارتباط محتوای صفحه با کلمه کلیدی جستجو شده است. امتیاز اخذ شده بسیار مهم است زیرا که امتیاز کمتر یعنی رتبه پایین تر و رتبه پایین تر یعنی بازدید کننده کمتر و شکست سایت.
پیروی از قوانین موتورهای جستجو در طراحی سایت و سپس سازگار ساختن محتوای سایت با الگوریتم موتورهای جستجو را "بهینه سازی وب سایت" یا "SEO" می گویند.

ارتقاء وب سایت چیست

افزایش لینک

یکی از معیارهای مهم موتور های جستجوی بزرگ مانند گوگل میزان لینک هایی است که به یک سایت از طرف سایت های مشابه داده شده، بنابر این با افزایش لینک می توان رتبه سایت را نیز افزایش داد اما این کار آنچنان که بنظر می رسد آسان نیست، برای انجام چنین کاری یا باید سایت شما کامل و مرجع باشد تا سایر مدیران و صاحبان سایت ها برای استفاه از مطالب و یا ارجاع کاربران به مطلبی خاص به سایت شما لینک بدهند و یا اینکه با تک تک صاحبان و مدیران سایت ها جهت تبادل لینک تماس و ارتباط برقرار کنید که کاری طاقت فرسا است. ما فهرستی از صاحبان سایت ها و وبلاگ ها آماده کرده ایم که بنا به تقاضای مدیران سایت ها درخواست تبادل را برایشان ارسال می کنیم، این لیست همواره بروز می شود تا اطمینان کسب کنیم سایتی از قلم نیفتاده باشد.

افزایش لینک

تبلیغات مولتی مدیا و چند رسانه ای

استفاده از CD و DVD های تبلیغاتی امروزه بسیار مورد توجه مدیران قرار گرفته است. نسبت اطلاعات مبادله شده به هزینه در این روش بسیار کمتر از تبلیغات چاپی و سنتی است و از طرفی هم نتیجه کار بسیار زیباتر و جذاب تر خواهد بود. در روش چند رسانه ای تصاویر، فیلم یا انیمیشن به کمک متون تبلیغاتی می آیند تا تاثیر گذاری آنها را چند برابر کنند. تبلیغات چند رسانه ای بر اساس نوع نرم افزار به دسته های عمده زیر تقسیم می شوند:

  • انیمیشن فلش
  • فیلم تبلیغاتی
  • صفحات وب سایت
  • اسلاید

که هر یک از این روشها با توجه به نحوه ارائه برای هدف خاصی کاربرد دارند.

تبلیغات مولتی مدیا و چند رسانه ای

تبلیغات در نیازمندی های اینترنتی

امروزه در بسیاری از موارد مصرف کنندگان برای کاهش در مصرف زمان و هزینه، قیمتها و کیفیتهای رقابتی را در اینترنت جستجو میکنند. برای استفاده از پتانسیل این بازار باید تبلیغات خود را در اینترنت نیز انتشار دهید. تبلیغات در نیازمندی ها نسبت به میزان پاسخگویی و هزینه صرف شده در مقایسه با روشهای مشابه نتیجه ای تا حدود 5 برابر دارد. در تبلیغات نیازمندیها آدرس سایت، خدمات، تولیدات و یا حتی بیوگرافی یک فرد در سایتهای مختلف تبلیغ می شود. با توجه به گسترش استفاده از نیازمندی های اینترنتی، اغلب این سایت ها محتوای زیادی را در خود گنجانده اند به همین سبب از امتیاز زیادی نیز در موتور های جستجو برخوردارند بنابراین تبلیغات در نیازمندی ها سبب نمایش آنها در صفحات اول و دوم لیست موتور های جستجو می شود. روش کار به این صورت است که ما لیستی از نیازمندی های اینترنتی فارسی زبان معتبر را جمع آوری کرده ایم (در حدود 100 سایت) که تبلیغات، طرح، پیشنهاد، فعالیت، خدمات، محصولات، اخبار، اطلاعیه ها و غیره در این سایت ها ثبت می کنیم، این تبلیغات به صورت تبلیغات رایگان ثبت می شود و از امکاناتی که سایت های نیازمندی در اختیارمان قرار می دهند اعم از متن، تصویر و لینک استفاده می کنیم، مدت اعتبار بین 2 ماه تا 5 سال متفاوت است اما ما تا 6 ماه آگهی ها را بروز رسانی می کنیم و ضمانت شش ماه برای نمایش آنها می دهیم.

تبلیغات در نیازمندی های اینترنتی

تبلیغات در موتورهای جستجو

موتورهای جستجو در هدایت بازدید کننده به سایتها و بازاریابی در اینترنت حرف اول را می زنند موتورهای جستجویی مانند "Google" و "Yahoo" یا "MSN" و "Bing" روزانه هادی بیش از یک میلیون بیننده هستند بنابراین تبلیغات در مسیری با این حجم از ترافیک حتما پاسخگو خواهد بود. زمانی که فردی کلمه یا کلمات کلیدی خاصی را جستجو می کند و یا از منطقه خاص جغرافیایی به موتورهای جستجو متصل می شود، قسمتی از نتایج جستجوی وی را تبلیغات "پشتیبانان مالی" یا همان "تبلیغ دهندگان" تشکیل می دهد. البته روشهای دیگری مانند تبلیغ در مسنجرها و اطراف سرویس پست الکترونیک و یا نمایش تبلیغ در سایتهای طرف قرارداد نیز از جمله راههایی است که موتورهای جستجوگر برای ارائه خدمات به پشتیبانان مالی خود استفاده می کنند. روش کار به این صورت است که سایت همراه با یک عنوان و تعدادی کلمات کلیدی به موتور جستجو به عنوان تبلیغ معرفی می شود سپس موتور جستجو سایت تبلیغ کننده را جزو سایت های اول در لیست نتایج جستجوی کاربرانی که به دنبال کالا یا خدماتی با کلمات کلیدی مشخص شده هستند نشان می دهد و به ازای هر کاربری که از سایت بازدید می کند هزینه ای را از حساب کاربر برداشت می نماید، هزینه هر بازدید کننده به تنظیمات آگهی، کلمات کلیدی و همچنین هزینه تبلیغات رقبا بستگی دارد. بطور متوسط از هر 200 نمایش یک نفر کلیک می کند و هر 250 کلیک به یک خرید ختم می شود البته این آمار به قیمت و میزان نیاز جامعه به کالا یا خدمات و همچنین کلمات کلیدی بستگی دارد.

تبلیغات در موتورهای جستجو

تبلیغات هدفمند:

تصور عموم مردم برآن است که مناسب ترین زمان تبلیغات اوج درآمد و فروش است، برخلاف این اندیشه اقتصاددانان و مدیران موفق بهترین زمان برای افزایش تبلیغات را زمان کاهش فروش و درآمد و حتی در دوران بد اقتصادی می دانند. در تبلیغات هدفمند، تبلیغ دهنده مستقیما با بازار هدف خود در ارتباط خواهد بود. مهمترین عامل در این روش داشتن اطلاعات کامل و به روز از بازار هدف است از جمله روشهای تبلیغات هدفمند: تبلیغات پستی (Mail Marketing)، تبلیغات از طریق فکس (Fax Broadcasting) و بازاریابی تلفنی است. بنابه تجربه و نیاز آمار تعدادی از بازار های هدف را جمع آوری کرده و همچنین نرم افزار های خاصی را برای پیشبرد اهداف تبلیغاتی و بازاریابی تهیه کرده ایم. این آمار مرتب به روز می شوند و میزان اشتباه مشخص می شود، آمار تکراری، کپی و یا غلط نداریم زیرا که ما خود نیز از این روش ها و آمار بهره می گیریم.

تبلیغات هدفمند

تبلیغات کلیکی

یکی از روش های تبلیغاتی مبتنی بر تجارت الکترونیک تبلیغات کلیکی است، در این روش تبلیغات به صورت لینک یا بنر در سایت های مختلف نمایش داده می شود و فقط به میزانی که بازدید کنندگام بر روی آنها کلیک می کنند از حساب شما برداشت می شود، بنابر این نمایش تبلیغات رایگان است، آمار رسمی نمایش به ازای کلیک 200 به 1 است که البته این معیار به عوامل بسیاری بستگی دارد. روزانه میلیونها کاربر از میلیونها سایت بازدید می کنند و صاحبان این سایتها برای کسب درآمد از بازدیدکنندگان راههای مختلفی را در پیش می گیرند. یکی از این راهها نمایش تبلیغات در سایت و یا به طریقی هدایت بخشی از بازدید کنندگان سایت خود به سایتهای تبلیغ دهندگان است. از آنجا که پیدا کردن تبلیغ دهنده و تبلیغ کننده و بوجود آمدن اعتماد متقابل، پروسه ای وقت گیر است شرکتهای تبلیغاتی اینترنتی این رابطه را برقرار می کنند. این شرکتها با دریافت مبلغ خاصی از سایتهای طرف قرارداد می خواهند تا میزان مشخصی از بازدید کننده را به سایت یا صفحه تبلیغ دهنده هدایت کنند. با عقد قرارداد با شرکتهای تبلیغاتی اینترنتی میتوان از پتانسیل سایتهای طرف قراردادشان برای پیشبرد اهداف تبلیغاتی استفاده کرد. در تبلیغات کلیکی امکان تعیین حدودی بازار هدف نیز وجود دارد که این موضوع باعث نتیجه گیری بهتر می شود.

تبلیغات کلیکی

تبلیغات پست الکترونیک یا همان ایمیل مارکتینگ

ارسال تبلیغات به صورت ایمیل یکی از روش های تبلیغات در تجارت الکترونیک است. در این روش تبلیغات مستقیما به آدرس پست الکترونیک بازار هدف ارسال می شود. ما لیست به روز شده ای از کاربران ایرانی اینترنت را در اختیار داریم که به تعداد نفرات مورد نظر شما ایمیل ارسال می کنیم. میزان نتیجه گیری از این روش به میزان بروز بودن آدرسهای پست الکترونیک، روشهای ارسال به کار گرفته شده و فاصله میان ارسالها بستگی دارد البته داشتن نرم افزارهای جدید و قدرتمند می تواند در رسیدن به هدف کمک کند، عدم رعایت هر یک از این موارد سبب شکست تبلیغات، هزینه های اضافی و یا حتی از دست دادن پست الکترونیک و نام دامنه شود. از آنجا که افراد ناآگاه با استفاده از آمار ایمیل های تقلبی موجود در بازار و صرفا یک نرم افزار بدون داشتن اطلاعات فنی، بدون استفاده از میل سرور های مخصوص، عدم شناسایی بازار هدف و شاخه بندی آدرس ها و سایر امکانات تخصصی اقدام به ارسال ایمیل هایی با ارزش محتوایی پایین و با عناوین نامربوط کرده اند لذا اکثر کاربران ایرانی به محض دیدن یک ایمیل تبلیغاتی در اکانت ایمیل خود آن را اسپم می کنند و IP، آدرس سایت تبلیغ شونده و سایر اطلاعات همراه ایمیل به لیست سیاه جهانی منتقل می شوند. این روش هیچ سودی بجز بسته شدن سایت تبلیغ شونده و تبلیغ کننده ندارد از این رو این شرکت ها نهایتا 6 ماه دوام می آورند و یا از وبلاگ برای تبلیغات خود استفاده می کنند که در صورت بسته شدن ضرری متحمل نشوند. لذا این سرویس را تا بهبود وضعیت بازار و شناسایی راهکارهای بهتر به R&D منتقل کرده ایم تا پس از تحقیقات مجددا در اختیار متقاضیان عزیز قرار بگیرد.

تبلیغات پست الکترونیک یا همان ایمیل مارکتینگ

تبلیغات در وبلاگ ها

سرویس های وبلاگ به دلیل سهولت در راه اندازی و عدم نیاز به هزینه بسیار مورد توجه کاربران اینترنتی قرار گرفته اند، وبلاگ ها به نسبت اعتبار سرویس دهنده و محتوای خود مورد توجه موتورهای جستجو نیز هستند و این ویژگی سبب می شود بتوان به عنوان یک رسانه تبلیغاتی از آن بهره گرفت. ما در اکثر سرویس دهنده های وبلاگ ایرانی و خارجی چند وبلاگ داریم که برای تبلیغات از آنها استفاده می کنیم، تبلیغات شما در این وبلاگ ها همراه با متن، تصویر و لینک ثبت می شوند، این آگهی ها محدودیت زمانی ندارند و تا پایان عمر وبلاگ به صورت آنلاین باقی می مانند.

تبلیغات در وبلاگ ها

پست‌های معروف از این وبلاگ

طراحی وب سایت

تماس با ما Contact QR ارائه پیشنهاد، پروپزال و یا مشاوره ۱۰۰ درصد رایگان است. جهت دریافت کاتالوگ و یا نمونه کار با ما تماس بگیرید. دانلود کاتالوگ | فهرست و تعرفه خدمات تبلیغات و تجارت الکترونیک 7241509 351 98+  (از ساعت 9 تا 15) 6146 808 919 98+ (خارج از ساعات اداری و یا پیام کوتاه) VOLGHAN @Gmail.com ولقان در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی

تور کربلا و نجف هوایی هر هفته

تور کربلا و نجف هوایی هر هفته السلام علیک یا اباعبداله تور کربلا و نجف هوایی به صورت هفتگی و منظم نقد و اقساط خدمات: صبحانه نهار شام گشت ویزا بیمه ترانسفر مداح و ... ارغوان سیر آریا تلفن: 02177449107 - 02177496661 - 09393473218 - 09123149415 WWW.ARGHAVANTRAVELS.COM ahmad_mt2012@yahoo.com آدرس: میدان رسالت ابتدای خ هنگام پلاک 25

LONDON PRIVATE ULTRASOUND SERVICES

  LONDON PRIVATE ULTRASOUND SERVICES Professional And Affordable Health Service In London Harley Street Area WOMEN Ultrasound Scans Suitable For Women Needs WOMEN Ultrasound Scan Services for Women in London Read More MEN Ultrasound Scans Suitable For Men Needs MEN Private Ultrasound Scan Services for Men in London Read More MUSCULOSKELETAL Musculoskeletal Ultrasound Scan Services MUSCULOSKELETAL Musculoskeletal Scan Services in London Private Ultrasound. Read More VASCULAR Vascular Ultrasound Scan Services VASCULAR Vascular Scan Services in London Private Ultrasound. Read More HEART HEALTH Providing Exceptional Cardiac Care Services HEART HEALTH Premier Cardiologist Clinic in London. Read More HEALTH CHECKUP Comprehensive Health Checkup Services HEALTH CHECKUP Preventive Healthcare & Early Detection. Read More GYNAECOLOGY Comprehensive IVF Support For Fertility Treatments GYNAECOLOGY London Private Ultrasound Facilitative Service. Read More DOCTORS A Large Variety Of Private Docto