رد شدن به محتوای اصلی

هزاران دشنه جای تیشه در دستان فرهاد است

هزاران دشنه جای تیشه در دستان فرهاد است


جهان سوم جاييست كه به جاى ايميل از واژه ى پست الكترونيكى استفاده ميشود كه هم پست و هم الكترنيك كلمه ى انگليسى هستند!!


هستیم را به آتش کشیدی سوختم من ندیدی ندیدی مرگ دل آرزویت اگر بود مانده بودی اگر می شنیدی


با تو این مرغک پر شکسته مانده بودی اگر بال و پر داشت با تو بیمی نبودش ز طوفان مانده بودی اگر همسفر داشت هستیم را به آتش کشیدی سوختم من ندیدی ندیدی مرگ دل آرزویت اگر بود مانده بودی اگر می شنیدی


همسر استیو جابز ضمن تشکر، از ایرانیان خواست به زندگی عادی خود بازگردند.


زندگی ادامه داره حتی اگه تو نباشی یا اگه اشنا بمونی یا مثل غریبه هاشی


دیدی که یار چون زِ دلِ ما خبر نداشت، ما را شکار کردُ بیفکندُ بر نداشت؟


عذاب سختيست در خيابان، از کنار کسي گذشتن که عطر تو را به خود زده باشد...


کاری کن که وجدانت نمیرد آه مادران خسته دامانت نگیرد چرخ روزگار آخر به خاکت می کشاند آری آن چنان هرگز نمانستو چنین هرگز نماند


برق چشمان شما بس که شرار انگیز است آنقدر فتنه ز چشمان شما لبریز است که هوس دارم از این فتنه گناهی ببرم بهترین کار ز چشمان شما پرهیزاست...


روحم میخواهد برود یک گوشه بنشیند پشتش را کنـــد به دنیا پاهایش را بـغل کنــد و بلنــد بلنــد بگویـــد : من دیگـــر بازی نمیکنم چقدر جر میزنی... .


جون مادرت حالا که رفتی یه نمه کمک خدا کن اصلاحاتی رو ادما انجام بده ضرورتا کلیدهای شات داون و ریست و استندبای و گزینه دیلیت رو نیازمندیم بقیش با خودت. راستی اسمشم بذار iMan!


باراک اوباما:هیچ تعریفی بالاتر از این نیست که نیمی از مردم جهان به واسطه‌ی دستگاهی که او ساخت، از مرگش مطلع شدند...


خداوندا خداوندا هزاران وعده می دادی که از ره می رسد یاری چرا پس برنمی دارد کسی از دوش ما باری.....


بش میگم جون دلم این همه دل توی دنیاست چرا هچکدوم مثل دل خراب صاب مرده ی من پاپی خیال باطل نمیشه؟ چرا از این همه دل یه کدوم مثل تو دیوونه زنجیری نیست یه کدوم صب تا غروب تو کوچه ول نمیشه؟


جان ز تن بردی و در جانی هنوز دردها دادی و درمانی هنوز


دنیای ما اندازه هم نیست من عاشق بارون و گیتارم من روزها تا ظهر می‌خوابم من هر شبُ تا صبح بیدارم دنیای ما اندازه هم نیست من خیلی وقتا ساکتم، سردم وقتی که میرم تو خودم شاید پاییز سال بعد برگردم دنیای ما اندازه هم نیست می‌بوسمت اما نمی‌مونم تو دائم از آینده می‌پرسی من حال فردامم نمی‌دونم تو فکر یه آغوش محکم باش آغوش این دیوونه محکم نیست صد بار گفتم باز یادت رفت دنیای ما اندازه هم نیست

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

طراحی وب سایت

تماس با ما Contact QR ارائه پیشنهاد، پروپزال و یا مشاوره ۱۰۰ درصد رایگان است. جهت دریافت کاتالوگ و یا نمونه کار با ما تماس بگیرید. دانلود کاتالوگ | فهرست و تعرفه خدمات تبلیغات و تجارت الکترونیک 7241509 351 98+  (از ساعت 9 تا 15) 6146 808 919 98+ (خارج از ساعات اداری و یا پیام کوتاه) VOLGHAN @Gmail.com ولقان در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی

تور کربلا و نجف هوایی هر هفته

تور کربلا و نجف هوایی هر هفته السلام علیک یا اباعبداله تور کربلا و نجف هوایی به صورت هفتگی و منظم نقد و اقساط خدمات: صبحانه نهار شام گشت ویزا بیمه ترانسفر مداح و ... ارغوان سیر آریا تلفن: 02177449107 - 02177496661 - 09393473218 - 09123149415 WWW.ARGHAVANTRAVELS.COM ahmad_mt2012@yahoo.com آدرس: میدان رسالت ابتدای خ هنگام پلاک 25

LONDON PRIVATE ULTRASOUND SERVICES

  LONDON PRIVATE ULTRASOUND SERVICES Professional And Affordable Health Service In London Harley Street Area WOMEN Ultrasound Scans Suitable For Women Needs WOMEN Ultrasound Scan Services for Women in London Read More MEN Ultrasound Scans Suitable For Men Needs MEN Private Ultrasound Scan Services for Men in London Read More MUSCULOSKELETAL Musculoskeletal Ultrasound Scan Services MUSCULOSKELETAL Musculoskeletal Scan Services in London Private Ultrasound. Read More VASCULAR Vascular Ultrasound Scan Services VASCULAR Vascular Scan Services in London Private Ultrasound. Read More HEART HEALTH Providing Exceptional Cardiac Care Services HEART HEALTH Premier Cardiologist Clinic in London. Read More HEALTH CHECKUP Comprehensive Health Checkup Services HEALTH CHECKUP Preventive Healthcare & Early Detection. Read More GYNAECOLOGY Comprehensive IVF Support For Fertility Treatments GYNAECOLOGY London Private Ultrasound Facilitative Service. Read More DOCTORS A Large Variety Of Private Docto