رد شدن به محتوای اصلی

راه اندازی فست فود


راه اندازی فست فود

سلام بازدید کننده گرامی خوش آمدید وبسایت IRANHFC در مورد راه اندازی فست فود موفق و به سود رساندن آن  افتتاح شده است. و یک سری موضوعات و تجربیات واقعی ما از این شغل و همچنین استفاده از تجارب شخصی دیگر دوستان و افراد موفق در این صنف  می باشد فلسفه راه اندازی وب سایت ما راه اندازی موفق و بدون شکست یک مجموعه با هزینه بسیار پایین و مناسب می باشد و شما میتوانید با استفاده از مطالب و آموزشهای این سایت به راحتی و به صورت عملی  یک  راه اندازی فست فود را تجربه کنید
ما سعی میکنیم تا جایی که امکان دارد به شما دوستان کمک کنیم که خودتان این کار را یاد بگیرید و وابسته به کسی نباشید همچنین با صرف هزینه بسیار پایین  یک فست فود و رستوران راه اندازی کنید امیدوارم از مطالب سایت نهایت استفاده را ببرید راه اندازی فست فود باید به صورت عملی انجام شود تا در ادامه مسیر به مشکل برخورد نکنید و از این شغل پر سود دلسرد نشوید گروه راه اندازی فست فود آجورلو سعی دارد با ارائه آموزشهای خوب و با کیفیت به شما دوستان و سرمایه گزاران عزیز کمک کند تا به یک سطح فکری مناسب در مورد راه اندازی فست فود برسید
متاسفانه خیلی از افرادی که من مشاهده کردم سعی میکنند بدون آموزش و مشاوره اقدام به راه اندازی فست فود و رستوران نمایند که این کار نتیجه ای به جز شکست در کار ندارد و همچنین این کار آنها  باعث شکست و سرخوردگی در کار می شود.ولی با کمی تحقیق و مشاوره صحیح می شود از رخ دادن این اتفاقات جلوگیری کرد.

راه اندازی فست فود

۰۲۱۲۲۳۲۹۴۲۷ ـ۰۹۱۲۹۳۰۵۳۸۰

 راه انداز ی فست فود و مدیریت فست فود

چرا راه اندازی فست فود و رستوران؟

در کانال تلگرام ما عضو شوید و مطالب جدید و آموزشی را به راحتی مشاهده نمایید دوستان سلام در این قسمت می خواهیم به شما جواب این سوال خیلی خیلی مهم را بگوییم که اصلا چرا راه اندازی فست فود و چرا شغل های دیگر نه.
·         اولین و مهمترین موضوع این است که راه اندازی فست فود و کار فست فود جزء کارهایی است که هیچ وقت از مد نمی افتد یعنی از ۵۰ سال پیش به همین منوال پیش رفته و در دوره خاص مشتری های آن کمتر نشده اند که هیچ و چه بسا بیشتر هم شده اند.
·         دومین موضوع این است که شغل فست فود فصلی نیست یعنی طوری نیست که زمستان خوب باشد و در پاییز بد باشد همیشه و در همه فصل ها انسانها گرسنه می شوند و هیچ وقت سیر کردن که یکی از نیازهای بسیار پر اهمیت و پررنگ انسان است از مد نمی افتد.
·         سومین موضوع بالا بودن سود در رستوران و فست فود می باشد شما می توانید در برخی غذاها تا ۷۰ درصد سود واقعی داشته باشید و بتوانید مبلغ بالایی سود کنید.
همچنین برای مطمئن تر شدن از این موضوعات می توانید به فست فود های معتبر سطح شهر مانندعطاویچ، شیلا ، باگت و رونفیله مراجعه نمایید و از نزدیک صحت این صحبت های ما را بررسی کنید البته تمام این ها منوط به این است که در انتخاب مکان و نوع غذا دقت لازم را داشته باشید .

مزایای فست فود و رستوران نسبت به سایر شغل ها

راه اندازی فست فود دارای مزایای زیادی می باشد که ما در این قسمت به دو مورد آن اشاره می کنیم:
یکی از مهمترین مزایای داشتن فست فود و رستوران سود دهی و فعال بودن در در تعطیلات است یعنی وقتی شغل های دیگر تعطیل هستند و درآمدی ندارند برای شما عالی ترین شرایط است و مخصوصا در کشور ما که تقویم دارای تعطیلات زیادی است وهمین موضوع برای این کار یک امتیاز عالی محسوب می شود.

مزیت بعدی قابلیت گسترش شغل فست فود و رستوران است شما اگر به صورت اصولی فست فود راه اندازی کنید می توانید به راحتی از طریق فرانچایز کارتان را گسترش دهیدیعنی اگر یک غذای با کیفیت و خلاقانه ارائه دهید و در یک قسمت شهر مورد استقبال قرار گیرد می شود همان کار را در یک قسمت دیگر شهر و یا در یک استان دیگر ارائه کرد و جواب گرفت.  برای راه اندازی فست فود و رستوران باید یک سری کارها انجام شوند که در این قسمت با مختصری از این کارها آشنا میشویم این کارها به صورت کلی از دو قسمت تشکیل می شوند :۱-مراحل قبل از راه اندازی ۲-مراحل بعد از راه اندازی :

برخی از مهمترین مراحل قبل از راه اندازی فست فود:

1.      پیدا کردن مکان مناسب با استانداردهای خوب
2.      خریدن وسایل و تجهیزات
3.      انجام دادن کارهای ظاهری مثل دیزاین ودکور مغازه
4.      سفارش دادن تابلوی مغازه با صلیغه شخصی
5.      ۵-طراحی منوی مناسب
6.      جذب پرسنل و

برخی از مهمترین مراحل بعد از راه اندازی فست فود:

1.      مدیریت فست فود و مجموعه
2.      آموزش کارکنان
3.      تبلیغات و پیدا کردن مشتری
4.      حفظ کیفیت
5.      حسابداری دقیق
6.      جذب پرسنل
7.       مشتری مداری
 در آخر می توان با جدیت گفت که اگر شما قصد سرمایه گزاری دارید می توانید با خیال راحت در شغل فست فود و رستوران سرمایه گزاری کنید در این مقاله سعی شده تا بهترین و واضح ترین دلایل را خدمت شما دوستان ارائه کنیم. همچنین شما میتوانید با استفاده از تجربه دیگران مسیر خودتان را کوتاه کنید و خیلی زودتر و با کیفیت تر به مقصد برسید البته خودتان هم میتوانید این کار را انجام دهید ولی در زمان ما این کار اصلا منطقی نیست چرا که در دنیا تخصص حرف اول را می زند به عنوان مثال شرکت اپل با وسعتی زیاد و جهانی صفحه نمایش گوشی های خود را از شرکت سامسونگ خریداری میکند در صورتی که خودش به راحتی می تواند اقدام به تولید آن کند.
و در اینجا یک پیشنهاد عالی دیگر به شما می دهیم که با هزینه بسیار پایین و مناسب فست فود را راه اندازی کنید:
از بسته های آموزشی صفر تا صد راه اندازی فست فود ورستوران استفاده کنید و و کار خودتان را با هزینه پایین و کیفیت بالا راه اندازی کنید همچنین گروه ما میتواند به صورت حرفه ای و با هزینه مناسب این کار را برای شما انجام دهد انتخاب با خود شماست ممنون از این که این مقاله را مطالعه کردید شاد و سربلند باشید.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

طراحی وب سایت

تماس با ما Contact QR ارائه پیشنهاد، پروپزال و یا مشاوره ۱۰۰ درصد رایگان است. جهت دریافت کاتالوگ و یا نمونه کار با ما تماس بگیرید. دانلود کاتالوگ | فهرست و تعرفه خدمات تبلیغات و تجارت الکترونیک 7241509 351 98+  (از ساعت 9 تا 15) 6146 808 919 98+ (خارج از ساعات اداری و یا پیام کوتاه) VOLGHAN @Gmail.com ولقان در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی

تور کربلا و نجف هوایی هر هفته

تور کربلا و نجف هوایی هر هفته السلام علیک یا اباعبداله تور کربلا و نجف هوایی به صورت هفتگی و منظم نقد و اقساط خدمات: صبحانه نهار شام گشت ویزا بیمه ترانسفر مداح و ... ارغوان سیر آریا تلفن: 02177449107 - 02177496661 - 09393473218 - 09123149415 WWW.ARGHAVANTRAVELS.COM ahmad_mt2012@yahoo.com آدرس: میدان رسالت ابتدای خ هنگام پلاک 25

LONDON PRIVATE ULTRASOUND SERVICES

  LONDON PRIVATE ULTRASOUND SERVICES Professional And Affordable Health Service In London Harley Street Area WOMEN Ultrasound Scans Suitable For Women Needs WOMEN Ultrasound Scan Services for Women in London Read More MEN Ultrasound Scans Suitable For Men Needs MEN Private Ultrasound Scan Services for Men in London Read More MUSCULOSKELETAL Musculoskeletal Ultrasound Scan Services MUSCULOSKELETAL Musculoskeletal Scan Services in London Private Ultrasound. Read More VASCULAR Vascular Ultrasound Scan Services VASCULAR Vascular Scan Services in London Private Ultrasound. Read More HEART HEALTH Providing Exceptional Cardiac Care Services HEART HEALTH Premier Cardiologist Clinic in London. Read More HEALTH CHECKUP Comprehensive Health Checkup Services HEALTH CHECKUP Preventive Healthcare & Early Detection. Read More GYNAECOLOGY Comprehensive IVF Support For Fertility Treatments GYNAECOLOGY London Private Ultrasound Facilitative Service. Read More DOCTORS A Large Variety Of Private Docto