طراحی وبسایت
-طراحی وبسایت
سایت یا وبسایت، مجموعهای از صفحات وب است که دارای یک دامنه اینترنتی مشترکاند و روی اینترنت قرار میگیرد. سایتها مزایای فراوانی برای مدیران و صاحبان خود به همراه دارند که از مهمترین آن میتوان به تأثیر سایت در اطلاعرسانی، بازاریابی، ایجاد قابلیتهای جدید تبلیغاتی، در دسترس بودن، فعالیت در خارج از مرزهای جغرافیایی و درآمدزایی اشاره کرد.
سایتهای پویا: مناسب برای افراد، سازمانها و شرکتهایی که بهدفعات نیاز به ایجاد تغییرات دارند. محتوا توسط افراد عادی که دسترسی به سیستم مدیریت محتوا داشته باشند قابلتغییر است. از مزیتهای آن عدم محدودیت در ایجاد، تغییر یا حذف مطالب، تصاویر، صفحات و ... است.
پیشنهاد:
پیشنهاد ما برای شرکت محترم مذکور، طراحی وبسایت از نوع دینامیک جهت نمایش محصولات و خدمات در فضای آنلاین است تا از این طریق دسترسی همکاران، بازاریابان و نهایتاً مشتری نهایی به محصولات جهت معرفی، فروش و یا خرید، سهل شود.
برآورد هزینه:
فضای میزبانی: نامحدود در تگزاس روی سیستم Linux بهصورت یکساله 70.000 تومان
دامنه COM: Directi و بهصورت یکساله 50.000 تومان
هزینه طراحی: دینامیک، بر اساس OSWP و زبان برنامهنویسی PHP 460.000 تومان
تکمیل محتوا: شامل گردآوری و تکمیل محتوای صفحات سایت اعم از درباره ما، تماس با ما، فرمهای تماس و سفارش، گالری محصولات، خدمات و تصاویر و ... 50.000 تومان
ارتقاء و بهینهسازی سایت (سئو)
به مجموعه فعالیتهای تخصصی که بر روی وبسایت صورت میگیرد تا در نتایج جستجو در رتبههای بالاتری قرار گیرد بهینهسازی سایت یا سئو میگویند. بهینهسازی سایت که یکی از روشهای اصلی بازاریابی اینترنتی محسوب میشود با بهبود وضعیت وبسایت، سبب افزایش بازدیدکننده و نهایتاً افزایش فروش و ارائه خدمات خواهد شد.
عملکرد:
عمده بازدیدکنندگان سایت توسط موتورهای جستجو هدایت میشوند بنابراین نمیتوان نسبت به آنها بیتوجه بود. باگذشت زمان خزندهها یا روباتهای موتورهای جستجوگر از سایت بازدید کرده و اطلاعات موردنظر خود را استخراج و در بانک اطلاعاتی خود ثبت میکنند. موتورهای جستجو بر اساس اطلاعات متفاوت و الگوریتمهای خاص خود امتیازی را به هر یک از صفحات سایت نسبت به یک کلمه کلیدی میدهند زمانی که کاربری خدمات، کالا یا موضوع خاصی را جستجو میکند با مراجعه به بانک اطلاعاتی خود لیستی از سایتهای مرتبط را جمعآوری و بر اساس امتیاز آنها را مرتب کرده و به کاربر نمایش میدهد.
اکثر کاربران فقط به صفحه اول لیست توجه میکنند معمولاً نتیجه در همان صفحه اول یا دوم است و این اهمیت معرفی و بهینهسازی وبسایت در موتورهای جستجو را نشان میدهد.
پیشنهاد:
پیشنهاد ما برای شرکت محترم مذکور، ارائه خدمات بهینهسازی وبسایت در سطح 6 (کامل) میباشد.
برآورد هزینه:
هزینه بهینهسازی کامل وبسایت (سطح 6) مبلغ 620.000 تومان است.
تبلیغات در اینترنت (بازاریابی آنلاین)
روشهای تبلیغاتی در تجارت الکترونیک که عمدتاً مبتنی بر تبلیغات اینترنتی ست با توجه به استفاده از فنّاوریهای روز دنیا هزینه بسیار پایینتری را متوجه تبلیغ دهندگان میکند از طرفی هم با افزایش کاربران اینترنت بازار هدف بزرگی را شامل میشود که میتواند موفقیت تبلیغات را رقم بزند.
پیشنهاد و برآورد هزینه:
تبلیغات در وبلاگها: وبلاگها به نسبت اعتبار سرویسدهنده و محتوا موردتوجه موتورهای جستجو هستند که سبب میشود بتوان بهعنوان یک رسانه تبلیغاتی از آن بهره برد. هزینه: 130.000 تومان
تبلیغات در نیازمندیهای اینترنتی: با توجه به گسترش استفاده از نیازمندیهای اینترنتی و محتوای زیادی که در خود گنجاندهاند از امتیاز بالایی در موتورهای جستجو برخوردارند بنابراین سبب نمایش تبلیغات در صفحات اول و دوم لیست موتورهای جستجو میشود. هزینه: 200.000 تومان
تبلیغات در شبکههای اجتماعی: افزایش حضور شبکههای اجتماعی درگوشیهای موبایل و رشد استفاده از دادههای اینترنتی تمایل شرکتهای تجاری را برای تبلیغات توسعه داده است. هزینه: 60.000 تومان
تبلیغات در فرومها: بهواسطه بحثها و تبادلنظرهای انجامشده معمولاً کاربران بسیاری دارند که با ثبت تبلیغات در آنها میتوان از پتانسیل آنها نیز بهره برد. هزینه: 40.000 تومان
تبلیغات کلیکی (بنر تبلیغاتی): در سیستم پرداخت به ازای کلیک (PPC)، تبلیغات در سایتهای مختلف نمایش داده میشود و فقط به میزانی که بازدیدکنندگان بر روی آنها کلیک میکنند از حساب تبلیغ دهنده برداشت میشود. هزینه: 150.000 تومان ماهیانه
تبلیغات در جستجوگرها: کاربران از مبتدی تا حرفهای از جستجوگرها برای پیدا کردن سایت بهره میبرند و بهواسطه ترافیک بالا سبب افزایش چشمگیر بازدیدکننده میشوند. هزینه: 426.000 تومان ماهیانه
تبلیغات هدفمند (بازاریابی مستقیم)
در این روش، افرادی که بازاریابی میشوند مستقیماً از بازار هدف انتخاب میشوند. بازاریابی مستقیم قابلاندازهگیری بوده و قابلیت پیگیری دارد، به این مفهوم که میتوان درصد موفقیت بازاریابی را مشخص نمود.
پیشنهاد و برآورد هزینه:
پست مستقیم: یک اسلحه واقعاً کارا جهت هدف گرفتن بخش خاصی از بازار هدف است. همچنین وسیلهای مناسب برای اطلاعرسانی در زمینههایی مانند: فروشهای فوقالعاده، تخفیف فصلی، یادآوری اینکه شرکت مشتریان قبلی خود را از یاد نبرده و شیوهای مناسب جهت اطلاعرسانی بیواسطه و جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان کنونی است. هزینه: 1.250 تومان هر نامه + محتوا + ارسال
پیامک تبلیغاتی: استفاده از پیام کوتاه در بین مردم جهان از محبوبیت زیادی برخوردار است. به عقیده بسیاری، به دلیل ارزان بودن بهسرعت فراگیر شده است. هزینه: 11 تومان هر پیامک
تبلیغات در رسانهها: استفاده از پتانسیل رسانههای محلی، مانند روزنامهها و نشریات محلی، نیازمندیها، ماهنامه و هفتهنامههای تبلیغاتی محلی علاوه بر کاهش هزینه اجرایی، سبب افزایش برد تبلیغاتی و دسترسی راحتتر به بازار هدف میشود. هزینه: نیازمند بررسی
تبلیغات محیطی: دیوارنوشتهها، بیلبورد، تبلیغات داخل خطوط مترو، ایستگاههای اتوبوس، پلهای عابر و مکانهای عمومی مانند هتلها، پارکها، شهرها و… مکانهای خوبی برای تبلیغات محیطی هستند. تبلیغات محیطی یک شیوه مناسب برای به خاطر آوردن نام محصول قبل از ورود مشتری به مراکز خرید و درواقع آخرین شانس تولیدکنندگان جهت معرفی محصولشان است. هزینه: نیازمند بررسی
سایت یا وبسایت، مجموعهای از صفحات وب است که دارای یک دامنه اینترنتی مشترکاند و روی اینترنت قرار میگیرد. سایتها مزایای فراوانی برای مدیران و صاحبان خود به همراه دارند که از مهمترین آن میتوان به تأثیر سایت در اطلاعرسانی، بازاریابی، ایجاد قابلیتهای جدید تبلیغاتی، در دسترس بودن، فعالیت در خارج از مرزهای جغرافیایی و درآمدزایی اشاره کرد.
سایتهای پویا: مناسب برای افراد، سازمانها و شرکتهایی که بهدفعات نیاز به ایجاد تغییرات دارند. محتوا توسط افراد عادی که دسترسی به سیستم مدیریت محتوا داشته باشند قابلتغییر است. از مزیتهای آن عدم محدودیت در ایجاد، تغییر یا حذف مطالب، تصاویر، صفحات و ... است.
پیشنهاد:
پیشنهاد ما برای شرکت محترم مذکور، طراحی وبسایت از نوع دینامیک جهت نمایش محصولات و خدمات در فضای آنلاین است تا از این طریق دسترسی همکاران، بازاریابان و نهایتاً مشتری نهایی به محصولات جهت معرفی، فروش و یا خرید، سهل شود.
برآورد هزینه:
فضای میزبانی: نامحدود در تگزاس روی سیستم Linux بهصورت یکساله 70.000 تومان
دامنه COM: Directi و بهصورت یکساله 50.000 تومان
هزینه طراحی: دینامیک، بر اساس OSWP و زبان برنامهنویسی PHP 460.000 تومان
تکمیل محتوا: شامل گردآوری و تکمیل محتوای صفحات سایت اعم از درباره ما، تماس با ما، فرمهای تماس و سفارش، گالری محصولات، خدمات و تصاویر و ... 50.000 تومان
ارتقاء و بهینهسازی سایت (سئو)
به مجموعه فعالیتهای تخصصی که بر روی وبسایت صورت میگیرد تا در نتایج جستجو در رتبههای بالاتری قرار گیرد بهینهسازی سایت یا سئو میگویند. بهینهسازی سایت که یکی از روشهای اصلی بازاریابی اینترنتی محسوب میشود با بهبود وضعیت وبسایت، سبب افزایش بازدیدکننده و نهایتاً افزایش فروش و ارائه خدمات خواهد شد.
عملکرد:
عمده بازدیدکنندگان سایت توسط موتورهای جستجو هدایت میشوند بنابراین نمیتوان نسبت به آنها بیتوجه بود. باگذشت زمان خزندهها یا روباتهای موتورهای جستجوگر از سایت بازدید کرده و اطلاعات موردنظر خود را استخراج و در بانک اطلاعاتی خود ثبت میکنند. موتورهای جستجو بر اساس اطلاعات متفاوت و الگوریتمهای خاص خود امتیازی را به هر یک از صفحات سایت نسبت به یک کلمه کلیدی میدهند زمانی که کاربری خدمات، کالا یا موضوع خاصی را جستجو میکند با مراجعه به بانک اطلاعاتی خود لیستی از سایتهای مرتبط را جمعآوری و بر اساس امتیاز آنها را مرتب کرده و به کاربر نمایش میدهد.
اکثر کاربران فقط به صفحه اول لیست توجه میکنند معمولاً نتیجه در همان صفحه اول یا دوم است و این اهمیت معرفی و بهینهسازی وبسایت در موتورهای جستجو را نشان میدهد.
پیشنهاد:
پیشنهاد ما برای شرکت محترم مذکور، ارائه خدمات بهینهسازی وبسایت در سطح 6 (کامل) میباشد.
برآورد هزینه:
هزینه بهینهسازی کامل وبسایت (سطح 6) مبلغ 620.000 تومان است.
تبلیغات در اینترنت (بازاریابی آنلاین)
روشهای تبلیغاتی در تجارت الکترونیک که عمدتاً مبتنی بر تبلیغات اینترنتی ست با توجه به استفاده از فنّاوریهای روز دنیا هزینه بسیار پایینتری را متوجه تبلیغ دهندگان میکند از طرفی هم با افزایش کاربران اینترنت بازار هدف بزرگی را شامل میشود که میتواند موفقیت تبلیغات را رقم بزند.
پیشنهاد و برآورد هزینه:
تبلیغات در وبلاگها: وبلاگها به نسبت اعتبار سرویسدهنده و محتوا موردتوجه موتورهای جستجو هستند که سبب میشود بتوان بهعنوان یک رسانه تبلیغاتی از آن بهره برد. هزینه: 130.000 تومان
تبلیغات در نیازمندیهای اینترنتی: با توجه به گسترش استفاده از نیازمندیهای اینترنتی و محتوای زیادی که در خود گنجاندهاند از امتیاز بالایی در موتورهای جستجو برخوردارند بنابراین سبب نمایش تبلیغات در صفحات اول و دوم لیست موتورهای جستجو میشود. هزینه: 200.000 تومان
تبلیغات در شبکههای اجتماعی: افزایش حضور شبکههای اجتماعی درگوشیهای موبایل و رشد استفاده از دادههای اینترنتی تمایل شرکتهای تجاری را برای تبلیغات توسعه داده است. هزینه: 60.000 تومان
تبلیغات در فرومها: بهواسطه بحثها و تبادلنظرهای انجامشده معمولاً کاربران بسیاری دارند که با ثبت تبلیغات در آنها میتوان از پتانسیل آنها نیز بهره برد. هزینه: 40.000 تومان
تبلیغات کلیکی (بنر تبلیغاتی): در سیستم پرداخت به ازای کلیک (PPC)، تبلیغات در سایتهای مختلف نمایش داده میشود و فقط به میزانی که بازدیدکنندگان بر روی آنها کلیک میکنند از حساب تبلیغ دهنده برداشت میشود. هزینه: 150.000 تومان ماهیانه
تبلیغات در جستجوگرها: کاربران از مبتدی تا حرفهای از جستجوگرها برای پیدا کردن سایت بهره میبرند و بهواسطه ترافیک بالا سبب افزایش چشمگیر بازدیدکننده میشوند. هزینه: 426.000 تومان ماهیانه
تبلیغات هدفمند (بازاریابی مستقیم)
در این روش، افرادی که بازاریابی میشوند مستقیماً از بازار هدف انتخاب میشوند. بازاریابی مستقیم قابلاندازهگیری بوده و قابلیت پیگیری دارد، به این مفهوم که میتوان درصد موفقیت بازاریابی را مشخص نمود.
پیشنهاد و برآورد هزینه:
پست مستقیم: یک اسلحه واقعاً کارا جهت هدف گرفتن بخش خاصی از بازار هدف است. همچنین وسیلهای مناسب برای اطلاعرسانی در زمینههایی مانند: فروشهای فوقالعاده، تخفیف فصلی، یادآوری اینکه شرکت مشتریان قبلی خود را از یاد نبرده و شیوهای مناسب جهت اطلاعرسانی بیواسطه و جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان کنونی است. هزینه: 1.250 تومان هر نامه + محتوا + ارسال
پیامک تبلیغاتی: استفاده از پیام کوتاه در بین مردم جهان از محبوبیت زیادی برخوردار است. به عقیده بسیاری، به دلیل ارزان بودن بهسرعت فراگیر شده است. هزینه: 11 تومان هر پیامک
تبلیغات در رسانهها: استفاده از پتانسیل رسانههای محلی، مانند روزنامهها و نشریات محلی، نیازمندیها، ماهنامه و هفتهنامههای تبلیغاتی محلی علاوه بر کاهش هزینه اجرایی، سبب افزایش برد تبلیغاتی و دسترسی راحتتر به بازار هدف میشود. هزینه: نیازمند بررسی
تبلیغات محیطی: دیوارنوشتهها، بیلبورد، تبلیغات داخل خطوط مترو، ایستگاههای اتوبوس، پلهای عابر و مکانهای عمومی مانند هتلها، پارکها، شهرها و… مکانهای خوبی برای تبلیغات محیطی هستند. تبلیغات محیطی یک شیوه مناسب برای به خاطر آوردن نام محصول قبل از ورود مشتری به مراکز خرید و درواقع آخرین شانس تولیدکنندگان جهت معرفی محصولشان است. هزینه: نیازمند بررسی
نظرات
ارسال یک نظر