برگ پاییزی‌ام و دلهره دارم از باد بعد از این فصل، مرا، باغ نمی‌آرد یاد هرکه از شاخه جدا شد به رهایی نرسید لحظه‌ای رقص کنان بود و در آخر افتاد ولقان

برگ پاییزی‌ام و دلهره دارم از باد بعد از این فصل، مرا، باغ نمی‌آرد یاد هرکه از شاخه جدا شد به...
from Tumblr https://volghan.tumblr.com/post/665774973304160257

نظرات